KORISNIČKI SERVIS

Reklamacije

Reklamacije na kupljenu obuću moguće je izjaviti u radnji u kojoj je artikal kupljen. Lice ovlašćeno za prijem reklamacije je prodavac u prodajnom objektu.

Pri postupku reklamacije potrebno je priložiti:

•  kupljeni proizvod
•  fiskalni račun ili drugi dokaz o uplati ( slip, izvod iz banke i sl. )
•  uredno popunjen reklamacioni list

Prodavac je dužan da izda pismenu potvrdu, ili da elektronskim putem potvrdi prijem reklamacije. Prodavac je dužan da u roku od 8 ( osam ) dana odgovori kupcu na izjavljenu reklamaciju. Prodavac je dužan da u roku od 15 ( petnaest ) dana od prijema reklamacije reši reklamacioni postupak.

Sve primedbe, žalbe i prigovore možete poslati na e-mail adresu: korisnickiservis@africa.rs

Održavanje obuće

VIŠE INFORMACIJA USKORO…

Česta pitanja

Kako mogu dobiti neophodne informacije u vezi vaše obuće?
Poštovana/i za informacije o ceni obuće, raspoloživim veličinama, popustima, vikend akcijama, kao i datumu pristizanja novih modela i kolekcija možete nas kontaktirati putem kontakt forme ili na e-mail: info@africa.rs
Gde se nalaze vaše radnje?
Poštovana/i u odeljku PRODAVNICE možete videti lokacije naših prodajnih objekata.
Koje je radno vreme vaših radnji?
Poštovana/i u odeljku PRODAVNICE možete proveriti radno vreme naših prodajnih objekata.
Koji su načini plaćanja u vašim radnjama?
Poštovana/i u Africa prodajnim objektima robu možete platiti:

•  gotovinski
•  čekovima građana do 6 ( šest ) mesečnih rata
•  svim platnim karticama, osim Diners-a
•  kreditnom karticom Banca Intesa do 6 ( šest ) mesečnih rata

Da li je moguće prebacivanje artikala iz jedne radnje u drugu?
Poštovana/i ukoliko određena radnja nema na stanju artikal koji Vam odgovara, moguće je prebacivanje tog artikla iz druge radnje.
Kako da reklamiram artikal?
Poštovana/i neophodno je da artikal koji želite da reklamirate, zajedno sa fiskalnim računom ili drugim dokazom o uplati ( slip, izvod iz banke i sl. ) odnesete u radnju u kojoj ste artikal kupili i tamo popunite reklamacioni list.